Disney!







idag har jag varit i skolan och haft det så himla kul speciellt på den sista lektionen. haha
på sista lektionen så hade vi hälsa och då skulle vi dans som micheal jackson.
felicia , denise , therese och jag stog där och fattade inget först eller ´jag fatta och så förklarade jag hur man skulle göra och denise sa : felicia du får lära mig när vi kommer hem!
sedan när vi skulle åka hem så kom hanna p . hon typ patade denise i ögat så denise såg inget :oo 
och sedan så såg jag att denise hade något i ögat för att det var så rött i hennes öga. 
jag tror det var infekterat. men det kanske det inte var.!"
nu är jag hemma hos mormor och det är kul för jag gjorde nyss en min som hon skratta åt.
men nu så ska jag titta på bones så det ska bli kul, varje gång det är reklan så har jag ögonen på skärmen igen.
och nu så ska jag vara med min mormor.
eller nej det ska jag inte, och jag vill bara säga en sak till.
älskar dig mamma <3 eller jaha älskar dig. 
alla tror ibland att det är töntigt att skriva älskar dig mamma men det är det inte.
alla skriver så, så är det bara !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

du kanske läser det här men det skiter jag i . och om någon säger det till dig så skiter jag i det med men jag kommer ju alltid att gilla dig för det. 
jag har gillar dig från 5 - 7 så där har du svaret om du vet vem det är så okej.
jag gillar jens torstensson och sebastian prill . 
och jag bryr mig inte om ni ser det här jag berättar faktist för alla. 
det är en blogg.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0