mobil





jag fick en ny mobil idag.
den är mycket mycket bättre en den andra jag hade. asså jag älskar min pappa.
jag har varit i skolan idag och gjordt massa saker.
vi hade so prov idag och jag ver med hanna och linus det var kul för varje gång jag skulle plocka upp ett kort så fick jag damp sa dom iallafall, det tyckte inte jag att jag fick men okej.
på måndag så ska vi till badhuset med klassen på en gympa lektion men vi ska fråga om vi får gå lite tidigare för att vi ska kunna vara där längre.
asså dom i min klass är jätte shysst och så men det finns några andra som man stör sig på.
det är en kille i vår klass som inte kan något och fråga alla bara va ? vad är det ?
och lärarna dom ba: sätt dig ner så ska jag förklara.
alla ba skriker på honom för att han ska vara tyst.
men det finns en kille framför mig som heter victor och han är bara den snällaste jag vet.
han är så shyst , och så söt ibland!
och jag att han kommer se vad jag skrev men hallå jag bryr mig inte!
och så finns det en tjej som jag sitter breve honn är ba så söt alltså.
hon heter hanna. faan hon är ba bäst , bästa syster <3
men nu ska jag se på en inte skräckfilm typ blandning av skräck och komedi eller jag vet inte men det heter beck!
så jävla bra gundval larson är då ^^)

kommentera :)   hejdåå :P <3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

asså varje gång jag ser er så blir jag helt virrig.
min kärlek för er är stark och jag kommer aldrig släppa er!
om ni ser det här så vill jag bara säga.
ni är så fina <3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0