Golden Retriver




vi ska skaffa en Golden Retriver ;D
jag älskar verkligen mamma och pappa . jag ska berätta hur dom sa det :
för typ en vecka sedan så visste jag ju inte om det så säger mamma : ska vi säga till henne ?
pappa ba : jag vet ej ska vi inte säga det lite senare ?
mamma sa : nej jag tycker att hon ska veta det nu !
ja ba : va ? vad snackar ni om ? jag hade ingen aning om att dom prata om en hund jag trodde typ att dom prata om mitt ben eller något!
pappa ba : vänta lite ! jag ska bara fixa en sak och så bad han mig att komma inte till deras rum och så sa dom att jag skulle gå fram till skärmen och kolla och så såg jag först inget för att dom inte hade tagit upp bilden !
jag ba : men det är ju inget där ? men så sa dom kolla igen och så såg jag en golden valp och så skrek jag och sa ; vad är det här ? är det ett skämt eller vad ?
dom sa : nej ´det är inte skämt vi ska skaffa en Golden Retriver och så blev jag typ gråt färdig för jag har alltid velat ha en hund och nu har min önskan blivit sann <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0