Drömmar














jag drömmer om er hela tiden.
jag vet att ni inte gillar mig så varför ska jag bry mig ?
en av dom typ var ihop med mig i 6:an tror jag det var , jag frågade han varför han igentligen var ihop med mig då!
han svara så här : du trodde väl inte att jag gillade dig?
ja ba : så hur var det igentligen ?
han ba : jag gillade inte dig! jag var bara ihop med dig för jag tyckte synd om dig för att du inte kunde få några killar.
ja ba : varför var då ihop med mig då ?
han svarade aldrig på den frågan. och jag vill gärna ha svar på den frågan!
jag skiter i om dom inte gillar mig !
ni kommer endo alltid finnas i mitt hjärta:p
men jag ska gå nu så hejdå :)


kommentera gärna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0