gips!




Hejj alla


snälla ni som kollar på denna blogg, spring inte upp för en rutchkana,
ni kommer att bli ganla om ni får gips och om det är arvaligt, jag blev typ arg på mamma och pappa. dom gjorde saker åt mig men det är inte kul.
och så när du måste dusha så blir det ett riktigt problem,
och när du ska gå till skolan om ni går i en skola som har hiss be om att få åka hiss för det är inte kul att gå upp för trappor hela tiden.
'mamma hon blev oxtogig, hon började typ att skrika och mamma gjorde massa saker, fast det är inte haha.
nu kommer jag ihåg mamma hon skulle åka och handla och jag fråga om hon kunde köpa en sak och så sa hon att hon inte skulle till den affären som jag ville att hon skulle till.
min pappa står vi hörnet och säger hej till mig nu, han har ståt där i tio minuter.
men nu måste jag gå nu <3 hejdå <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0