när min mamma är arg





för en vecka sedan så hade jag ju brytit benet.
samma dag så tappade jag bort min ipod som jag hittade jag idag.'')
och just när jag frågade jag min mamma om vi kunde leta efter min ipod och som vanligt så blev ju min mamma arg.
men mamma ville ju inte hon blev bara arg.
eller ju visst ville hon men hon och min pappa såg ju inte lite arga ut ,
och nu när jag skulle sätta på datorn så hittade jag den :o
det var kul att leta för min mamma blev arg när mamma är arg så tar jag inte illa upp utan jag skrattar när hon säger något alvarigt det tycker jag är kul. men mamma blir skit arg


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men Hjärtat så gick det väll inte riktigt Till

Min Lilla Snörpa..

2009-09-08 @ 09:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0