tro!

                      


                                                   Tro på vad du vill men inte allt!



jag tror och hoppas att jag får välja valpen, men man vet ju aldrig om mamma, pappa eller jag ska det.
men det värsta är ju att alla är ju så söta alla har vad en valp ska ha. men jag ska hitta den rätta som passar mig mamma och pappa.
jag vill att en ska vara sprallig och ska vara van vid människor och den första valpen som kollar mig i ögonen har en riktigt stor chans.
om han tittar in djupt och tänker hon ska ta hand om mig, och blir glad när den har kollat klart den ska jag ta.!'
vi kommer göra allt för att den ska må bra, vi kommer verkligen krama om den och ge den mycket med kärlek.
pappa står och lagar mat och mamma är i badrummet loch min bror sitter och spelar och jag sitter vid datorn och har ont i magen och nästan typ somnat.
min bror har varit uppe med sitt spel hela natten och jag har bara sovit 5 timmar, det skulle vara skönt om man bara kunde ta spelet och slänga det.
jag älskar att se en hund i ögonen och säga, du är den bästa det ska du veta!<3
alla hundar jag ser går jag fram till och säger saker till dom och så vill jag veta vad dom tänker om mig det ser jag på deras kroppsspråk det är inte så svårt att se vad dom tycker och tänker. 
jag älskar verkligen valpar jag har en viss svaghet för dom att varje gång jag ser en valp så måste jag gå ner på knä och dom kommer till mig, det känns fantastik att kunna känna det så.

men nu ska jag äta hejdå<3 


                                      

 


Kommentarer
Postat av: sjömoren :D

HAHA .

vad fin design :D

Under..

Jag bor i havsBOTTN XD

HAHAHHAHAHA <33

2009-09-28 @ 17:03:10
Postat av: none

kan du ta bort kommentaren ovan ? den känns oseriös..

2010-10-28 @ 15:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0